ЖҮЙЕГЕ КІРУ
ОПҚ ТІЗІМІ / ОҚЫТУШЫ-ПРОФЕССОР ПОРТФОЛИОСЫ
ВИДЕО НҰСҚАУЛЫҚ
Суреті

ТЕГІ, АТЫ, ӘКЕСІНІҢ АТЫ:

Абдулхаков Батирбай Балтабаевич

ҚҰРЫЛЫМЫ / ФАКУЛЬТЕТІ / КАФЕДРАСЫ:

"Филология" факультеті
"Жалпыакадемиялық ағылшын тілі"

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕСІ / АТАҒЫ / ЛАУАЗЫМЫ:

Магистр
Аға оқытушы

ЖҰМЫС МЕКЕН-ЖАЙЫ:

ЖҰМЫС ТЕЛЕФОНЫ:

КОРПОРАТИВТІ ПОШТАСЫ:

batirbay.abdulkhakov@ayu.edu.kz

ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ / ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ:

1. ПОЭЗИЯДАҒЫ АЛАШТАНУ ИДЕЯСЫНЫҢ БЕЙНЕЛЕНУІ. Наука и жизнь Казахстана. №3/2 (47) 2017.

КӨРУ

2. FIVE FACTORS AND CONDITIONS DETERMINING THE EFFECTIVENESS OF ONLINE AND DISTANCE TEACHING. Наука и жизнь Казахстана. №3 (46) 2017

КӨРУ

3. РОЛЬ ГУМАТИНАРНЫХ ДИСЦИПЛИН В ОБЩЕКУЛЬТУРНОМ РАЗВИТИИ СТУДЕНТЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ. Наука и жизнь Казахстана. №3 (58) 2018

КӨРУ

4. ФОРМИРОВАНИЕ ДУХОВНОЙ КУЛЬТУРЫ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ. Наука и жизнь Казахстана. №4 (60) 2018

КӨРУ

5. SEMANTIC OF WORD IN CHILDREN’S SPEECH. Наука и жизнь Казахстана. №6 (69) 2018

КӨРУ

6. THE HISTORY OF THE DILOGICAL SPEECH AND DIALOGUE CONCEPT

КӨРУ

7. THE STYLISTIC RESEARCHES IN THE MODERN LINGUISTIC PARADIGM.

КӨРУ

7. THE STYLISTIC RESEARCHES IN THE MODERN LINGUISTIC PARADIGM.

КӨРУ

8. THE PROBLEM OF OFFICIAL STYLE CHARACTERISTICS AND PRINCIPLES.

КӨРУ

9. THE STYLISTIC RESEARCHES IN THE MODERN LINGUISTIC PARADIGM.

КӨРУ

ЖЕТІСТІКТЕРІ:

Алғыс хат. Қазақстан Республикасының 30 жылдық мерей тойына орай берілді.


ЕҢБЕК ЖОЛЫ:

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік Университеті, 1 Қыркүйек 2007 жылдан бері


БІЛІКТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУІ:

1. «Российский университет дружбы народов», ЦДПО факультета гуманитарных и социальных наук РУДН. «Многоязычие и межкультурная коммуникация: актуальные проблемы транслятологии (перевода) и русистики ХХI века» 72 часов Шымкент. 2016


2. Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы жоғары оқу орындарындағы заманауи педагогикалық технологиялар. «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы. 260 сағат. Алматы. 2018


3. «Жоғары білім жүйесінде ағылшын тілін деңгейлеп оқытудың инновациялық технологиялары».


4. "Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша сабақ беру және бағалау".


5. Инклюзивті білім беру