ЖҮЙЕГЕ КІРУ
ОПҚ ТІЗІМІ / ОҚЫТУШЫ-ПРОФЕССОР ПОРТФОЛИОСЫ
ВИДЕО НҰСҚАУЛЫҚ
Суреті

ТЕГІ, АТЫ, ӘКЕСІНІҢ АТЫ:

Молдашова Абсаламовна Абсаламовна Акзия

ҚҰРЫЛЫМЫ / ФАКУЛЬТЕТІ / КАФЕДРАСЫ:

"Филология" факультеті
"Қазақ филологиясы"

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕСІ / АТАҒЫ / ЛАУАЗЫМЫ:

Ғылым кандидаты
Аға оқытушы

ЖҰМЫС МЕКЕН-ЖАЙЫ:

Түркістан қ., Қазыбек би 216, 4 корпус

ЖҰМЫС ТЕЛЕФОНЫ:

8 747 700 4357

КОРПОРАТИВТІ ПОШТАСЫ:

akziya.moldashova@ayu.edu.kz

ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ / ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ:

Паремиялық қолданыстардың эмоциялық –экспрессивтілік мәні. «Қазақстанның ғылымы мен өмірі »,№3 (38).Халықаралық ғылыми-көпшілік журнал. Астана,2016ж.91-95 бб.

КӨРУ

Латын әліпбиі мен қазақ тілінің оқу-құралдарындағы әліпби. Байтұрсынұлының ғылыми мұрасы:зерттеу,жүйелеу,насихаттау» атты халықаралық-ғылыми-теориялық конф.материалдары.Алматы. «Елтаным»,2017ж. 376-379бб.

КӨРУ

Тәжік қазақтарының тіліндегі «Л»дауыссызының тұрақсыздығы.Қазақстанның ғылымы мен өмірі//Халықаралық ғылыми-көпшілік журнал.-Аcтана.№3/2(47)2017 ж.

КӨРУ

Қазақ тілі оқу құралдарындағы кірме дыбыстардың дыбыс мәні. «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» . №6(69).Астана,2018 ж.278-280 бб.

КӨРУ

Фразеологизм-эвфемизмдер мағынасының сигнификативті-денотативті компоненті. «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» . №6(69) .Астана, 2018ж.281-283бб.

КӨРУ

Қазақ тілінің фонетикасы.Оқу құралы.Түркістан.Тұран,2018.187 бет (ISBN-978-601-243-939-7).

КӨРУ

Кірме И таңбасының дыбыс мәні.Проф.Б.Қ.Қалиевтің 80 жылдығына арналған «Қазақ тіл білімінің өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.Алматы.2019ж. 211-214б.

КӨРУ

Орыс топтарында қазақ тілі пәнін оқыту жолдары. «Білім саласындағы рухани жаңғыру мәселелері» атты VII дәстүрлі Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары. III том.Түркістан,92-98б.2019ж.

КӨРУ

Латын әліпбиі:ұяң дауыссыздардың артикуляциялық негіздемесі.Қазақстанның ғылымы мен өмірі.Халықаралық ғылыми журнал.№ 4/5.382-385 бб.Алматы,2020ж.

КӨРУ

Vol. 36, Núm. 91 (2020) > Anar Zhapparkulova Innovative-technological features of teaching children's poetry of the Turkic peoples. Ayimzhan Mukhamedzhanova, Dudarisha Sartbayeva, Anar Zhapparkulova, Akylbek Meirbekov, Akzia Moldashova Opción, Año 36, Regular No.91 (2020): 551-567 ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385 Recibido: 20-12-2019 •Aceptado: 20-02-2020 Innovative-technological features of teaching children's poetry of the Turkic peoples Ayimzhan Mukhamedzhanova1 1 Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University. Kazakhstan, Turkestan, B. Sattarkhanov Ave, 29. Mukhamedzhanova.A@IKTU.ac.kz Dudarisha Sartbayeva2 2 Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, Kazakhstan, Turkestan, B. Sattarkhanov Ave, 29. Sartbayeva.D@IKTU.ac.kz Anar Zhapparkulova3 3 South Kazakhstan State Pedagogical University, Kazakhstan, 160012, Shymkent, Baitursynov Street, 13. Zhapparkulova.A@SKSPU.ac.kz Akylbek Meirbekov4 4 Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University. Kazakhstan Turkestan, B. Sattarkhanov Ave, 29. Meirbekov.A@IKTU.ac.kz Akzia Moldashova5 5 Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University. Kazakhstan, Turkestan, B. Sattarkhanov Ave, 29.Moldashova.A@IKTU.ac.k

КӨРУ

Рухани жаңғыру-өскелең ұрпақтың дара жолы. «Айғақ» республикалық газеті,19.12.2018 ж.

КӨРУ

ЖЕТІСТІКТЕРІ:

ЕҢБЕК ЖОЛЫ:

1982-1987 жылдары С.М.Киров атындағы (КазГу) Қазақ мемлекеттік университетінің филолог, қазақ тілі мен әдебиеті мамандығын бітірген.


1987-2002 жылдары Түркістан ауданы, « 9-Некрасов атындағы» мектеп-гимназиясында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі


2002-жылдан бастап Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің қазақ тілі пәнінің оқытушысы болып еңбек етіп келеді


БІЛІКТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУІ:

«Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында критериалды бағалауды сабақтарда қолдану әдістері». «Назарбаев Зияткерлік мектептері»дербес білім беру ұйымы.3-13.11.2018 Астана. 72сағ


«Білім берудегі инновациялық үдерістерді басқару». Әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті. 03-17.02.2020. 72сағ


«Жаңартылған білім беру жағдайында Қазақ тілі пәнін оқытуүдерісінде білім алушылардың креативті ойлау қабілеттерін дамыту». ҚР Ғылым және білім интеграциясы институты, 21-29.10.2019. Алматы, 72сағ


«Түркі тілді студенттерге қазақ тілін оқыту үдерісіндегі жаңа технологиялар». «Тіл мектебі» лингвоорталығының жетекшісі Қ.Қадашеваның ұйымдастыруымен Түркістан . 17-21.02.2019. 72сағ


«Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша сабақ беру және бағалау». Үздіксіз және қашықтықтан білім беру орталығы. Түркістан, 13-18.04.2020.72сағ


«Қазақ тілі әліпбиін латын графикасына көшіру жағдайында жоғары оқу орындары профессор-оқытушылар құрамының кәсіби құзіреттілігін арттыру». «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ, 28.10.2019-06.12.2019. 240 сағ


Қазақ тілі пәнін оқыту үдерісінде білім алушылардың креативті ойлау қабілеттерін дамыту. Алматы,21-29.10.2019ж.72 сағ.


Жоғары мектепте қазақ тіл білімі салаларын оқытудың теориялық-тәжірибелік мәселелері. Алматы,03-11.08.2020ж.ҚР Ғылым және білім интеграциясы институты,72сағ.


Инклюзивті білім беру. Үздіксіз және қашықтықтан білім беру орталығы, Түркістан, 72сағ.


Қазіргі қазақ тілінің ғылыми фонетикасы. ҚР Ғылым және білім интеграциясы институты. Алматы ,5-14.10.2020,72 сағ.


Қазақ тілінің фонетикасы. ҚР Ғылым және білім интеграциясы институты. Алматы, 72сағ 11-20.08.2020


Қазақ (орыс) тілі. Үкіметтік емес сапаны бағалау орталығы. Нұр -Сұлтан, 06-17.07.2020ж. 72сағ.