ЖҮЙЕГЕ КІРУ
ОПҚ ТІЗІМІ / ОҚЫТУШЫ-ПРОФЕССОР ПОРТФОЛИОСЫ
ВИДЕО НҰСҚАУЛЫҚ
Суреті

ТЕГІ, АТЫ, ӘКЕСІНІҢ АТЫ:

Токкулова Гулсара Толебековна

ҚҰРЫЛЫМЫ / ФАКУЛЬТЕТІ / КАФЕДРАСЫ:

"Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар" факультеті
"Білім технологиялары"

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕСІ / АТАҒЫ / ЛАУАЗЫМЫ:

Ғылым кандидаты
Доцент

ЖҰМЫС МЕКЕН-ЖАЙЫ:

ЖҰМЫС ТЕЛЕФОНЫ:

+77011775305

КОРПОРАТИВТІ ПОШТАСЫ:

gulsara.tokkulova@ayu.edu.kz

ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ / ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ:

Problems of preservice teachers on technological pedagogical knowledge skills. Tugelbayeva, T., Eleupanovna, Z. A., Tokkulova, G., Nizamova, M. & Kulzhanovna, Y A. (2020). Problems of preservice teachers on technological pedagogical knowledge skills. World Journal on Educational Technology: Current Issues. 12(4), 361-372.

КӨРУ

Организация иследовательской деятельности младщих школьников. Қазақстан ғылым мен өмірі, N6/4, 2020ж. 194-196 бб. (Шалабаева Ж.)

КӨРУ

Шет елдердегі біріктіріп оқыту мен инлюзивті білім беру. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. №5/5 2020. 258-261,б. (Дүйсебек Н.Ә)

КӨРУ

Бастауыш сынып оқушыларын ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулудың педагогикалық шарттары. Қазақстанның ғылымы мен өмірі N3/2 (47) 2017ж. (Г.Бабанова). https://nauka-zan.kz/jurnal

КӨРУ

Психолого – педагогические аспекты реализации инклюзивного образования в работе современной дошкольной организации. ALTA: Journal of interdisciplinary research. Импак-фактор, 2018 декабрь – AD.

КӨРУ

Бастауыш сыныптарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, Түркістан қаласы, оқу- құралы. Қoжа Ахмет Яcауи атындағы Халықаралық қазақ-түрiк универcитетiнiң oқу-әдicтемелiк кеңеciнің №10. 24.05.2017ж хаттамасымен баcпаға ұcынылған

КӨРУ

Бастауыш сыныпта оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысына баулудың педагогикалық шарттары. Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы «Начальная школа и физическая культура» сериясы, №1 (52), 2017.

КӨРУ

Бастауыш сыныпта ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудағы мұғалімнің ролі. Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы «Начальная школа и физическая культура» сериясы, №4 (51), 2016

КӨРУ

Г.Токкулова,Ж.Маханбетова .Бастауыш сыныпта Монтессори әдісін жүзеге асырудың педагогикалық негіздері. //Абай атындағы Қаз ҰПУ-нің Хабарашысы, «Педагогика ғылымдары»сериясы №3(46) 35-38 бб .

КӨРУ

ЖЕТІСТІКТЕРІ:

Қазақстанның педагогикалық академиясының ғылыми қауымдастығына мүше.


«Құрмет» төс белгісі,2016ж.


Үздік мұғалім», төс белгісі,2016 «Комсомолдың 100 жылдық мерей тойы»2018ж.


2019 ж.«Құрметті ардагер».


2020 ж.«Түркістан қаласына сіңірген еңбегі үшін» төс белгілерінің иегері.


«Технология инклюзивного образования». Фонд Сорос-Казахстан. Общественнный Образовательный Фонд «Школа для Всех».


«Региональный тренер по инклюзивному обучению» Астана.2017ж. Н.Назарбаев университеті.


«Педагогтың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі және ЖОО-нан кейінгі кәсіптік білім беру негізін қалыптастыру» Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ. 2019.


Қазақстан Республикасы ЖОО-ы студенттерінің IV пәндік олимпиядасындаТараз.қ.2012ж. командасы 1 орын, 2013-2014 жылдар 1 орын.


Түркістан облыстық Қазақстан Халық Ассамблеясы жанындағы Аналар кеңесінің төрайымының орынбасары


Университет Ардагерлер кеңесінің мүшесі.2017-2021ж.14. Түркістан қалалық әйелдер кеңесінің кеңес мүшесі.2017-2021ж.15.


ЕҢБЕК ЖОЛЫ:

1977 жылдың 1 қыркүйегінен бастап Түркістан қаласындағы №5 Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі қызметін атқарды.


1992-1994 жылдары сол мектептің директорының орынбасары педагог-психологы қызметін атқарды.


2001-2004 жылдары Түркістан қаласындағы №16 Т.Бигельдинов атындағы,


2004 – 2005 жылдары № 19 Яссы орта мектеп директорларының оқу-ісі жӛніндегі орынбасары қызметтерін атқарды.


2005 жылдың 1 сәуірінен Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Тәрбие орталығының директоры


2006-2007жылдары осы университеттің Түркістан Гуманитарлық ғылымдар және бизнес институты кадр бөлімінің бастығы.


2012-2015ж. Тарих-педагогика факультеті «Бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасының меңгерушісі қызметін атқарды.


2016 жылдан бастап, «Білім технологиялары» кафедрасының доценті


БІЛІКТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУІ:

«Инклюзивті білім беру технологиясы» біліктілік арттыру курсының сертификаты Ақтөбе, 2016.


«Технология инклюзивного образования». Фонд Сорос-Казахстан. Общественнный Образовательный Фонд «Школа для Всех». г.Актобе.2016


«Региональный тренер по инклюзивному обучению» Астана.2017ж. Н.Назарбаев университеті


«Педагогтың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі және ЖОО-нан кейінгі кәсіптік білім беру негізін қалыптастыру» Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ. 2019


Сертификат.«Өзін-өзі тану; Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы», «Бөбек»ҰҒПББСО,72 сағат, 31-1, 112019.


«Современные методы оценивания результатов обучения», ФГБНУ Российская Академия Образования 72 сағат, 11.10.2017-20.10.2017